ترفند های جدید و مطالب زیبا

ترفند های جدید و مطالب زیبا

سلام،من امیرمحمد گودرزی هستم و دوست دارم در این وبلاگ مطالبی را را به شما عزیزان آموزش دهم. لطفا پیشنهاد های خود را در نظرات و یا به ایمیلamir.m.g75821@gmail.com ارسال نمایید.
ترفند های جدید و مطالب زیبا

ترفند های جدید و مطالب زیبا

سلام،من امیرمحمد گودرزی هستم و دوست دارم در این وبلاگ مطالبی را را به شما عزیزان آموزش دهم. لطفا پیشنهاد های خود را در نظرات و یا به ایمیلamir.m.g75821@gmail.com ارسال نمایید.

چگونه برای بازی های اندروید خرید سکه را به صورت رایگان انحام دهیم؟


سلام، در این پست میخواهم راهی رو بهتون بگم که بتونید برنامه های پولی رو رایگان دریافت کنید، یا برای برنامه سکه به صورت رایگان بخرید. (100% واقعی و تضمینی!!)

فقط قبلش حواستون باشه که این کار حرامه و دانلود رایگان برنامه دزدی محسوب میشه چون اون برنامه نویس هزینه گذاشته و درستش کرده، من فقط برای سکه گرفتن مبخوام بهتون اینو بگم که این حرام نیست. (این کار فقط برای بازی های آفلاین انجام میشه)



برای این کار، گوشی شما باید روت باشد. ابتدا باید برنامه ی lucky patcher را داشته باشید.اگر ندارید ، لینک دانلود رو براتون در انتهای مطلب قرار میدم. آموزش کار با برنامه:

۱-برنامه را باز کنید.

۲- بر روی گزینه ی toggles در گوشه ی پایین صفحه کلیک کنید.

۳-علاوه بردو گزینه ی فعال گزینه ی Google billing emulation را روشن کنید.         

۴-از منوی برنامه ها بر روی برنامه ی مورد نظر لمس کنید و نگه دارید.

۵- از منوی باز شده گزینهsupport patch for InAp and LVL emulation را انتخاب نمایید.

۶-منتظز بمانید تا برنامه را پچ کند ، وقتی پچ شد گزینه ی lunch app را انتخاب نمایید.

۷- در برنامه ای که باز کردید، به قسمت خرید سکه بروید و روی آیکون مورد نظر برای خرید کلیک کنید، بعد از بین گزینه هایی که لاکی پچر برای شما قرار میدهد گزینه ی yes را انتخاب کنید.

و تمام !!!از خرید رایگان خود لذت ببرید.

 لینک دانلود نرم افزارlucky patcher:

download

نحوه دانلود: 

ابتدا از بین گزینه های باز شده روی گزینه ی "دانلود با تاخیر و محدود" کلیک کنید، بعد صبر کنید تا شمارش تمام شود، بعد از تمام شدن شمارش روی گزینه ی "ایجاد لینک دانلود" کلیک کنید، وقتی لینک ایجاد شد روی گزینه ی "دانلود فایل"کلیک کنید. 

(لطفا لایک و نظر فراموش نشه

نظرات 4 + ارسال نظر
H سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 20:55

بدون روت بزار

alireza سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 16:49

دادش قدیمی هس الان خیلی برنامه های جدیدی هس مثل
Game hack
که بهترین برنامه هک ست که همه برنامه هارو هک میکنه لاکی پتچر فقط برنامه هایی رو هک میکنه که با پرداخت درون شبکه باشن

nashenas دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 21:06

داداش دمت گرم ولی این کر رو با روت بچه 11 ساله هم بلده (چون خودم میشناسم میگم) لطفا بدون روت بزار یکم حال کنیم

amirhosein پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 11:57

مرسی خیلی خوب بود برا سالار کلی سکه خریدم دا م حال میکنم

خواهش میکنم دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد